Karafka FALA z grawerem na ROCZNICĘ ŚLUBU
Produkt dostępny!
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Passion Cards Sp. z o.o.Bukowska 41Wysogotowo,62-081Polska
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.Passion Cards Sp. z o.o.Bukowska 41Wysogotowo,62-081Polska
Szklana karafka ze szklanym korkiem i grawerem, skręcona o wysokości 25 cm, szerokości 8,5 cm i pojemności 700 ml.
Grawer wykonywany jest indywidualnie na życzenie, dodatkowo grawer może zostać pokryty złotą lub srebrną farbą.
.
.
.
Karafka doskonale sprawdza się jako prezent na rocznicę ślubu czy inne okazje.
Poniżej prezentujemy wzory techniczne, można również podesłać swój wzór przygotowany w programie CorelDraw12, przekształcony w krzywe.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Karafki pakowane są w folię bąbelkową, kartony, systemy amortyzujące.
Dodatkowo pakowane są w zbiorcze pudło kartonowe. Na opakowaniu znajdują się znaki ostrzegawcze "szkło". Takie pakowanie daje bezpieczeństwo podczas transportu - co zostało
potwierdzone w naszych komentarzach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Krótki czas realizacji 3 - 4 dni roboczych + (czas przesyłki)
Po zrealizowaniu zamówienia i wysyłce paczki kurierem każdy klient otrzymuje
na e-mail nr przesyłki w celu sprawdzenia,
gdzie przesyłka się znajduje w danym momencie.
Każdą paczkę (zawartość paczki)
proszę sprawdzić w obecności kuriera.
Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona, przy odbiorze po podpisaniu dokumentów proszę o sprawdzenie zawartości paczki pod względem ilościowym jak również jakościowym.
W razie uszkodzenia proszę o zgłoszenie reklamacji na stronie Kuriera DPD (dotyczy tylko przesyłek dostarczonych przez kuriera, nie obejmuje Automatów paczkowych) oraz kontakt z nami.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W pierwszej kolejności należy wypełnić protokół szkody :
który umożliwi dalszą procedurę reklamacyjną, bez tego dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane.
Kolejnym krokiem jest złożenie reklamacji poprzez formularz
https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action
Cała procedura reklamacyjna opisana poniżej w linku na stronie DPD
https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/