Wczytuję dane...

Wazon matowy ze złotym grawerem prezent w Dniu Ślubu dla Młodej Pary
Produkt dostępny!

średnia: 4.6  ocen: 12
Model: WA mat + złoto w dniu slubu
Koszt wysyłki od: 26.00 PLN
Realizacja zamówienia: 7 dni
150,00 PLN*
* z podatkiem VAT
Sztuk:
Opis

Wazon matowy z grubego szkła ze zwężeniem w środku, głęboko grawerowany. Grawer dodatkowo pokryty złotą farbą do szkła.

Wymiar wazonu 15x9 cm, wysokość 40-45 cm.

 

Grawer wykonywany jest metodą piaskowania przy użyciu najwyższej jakości ścierniwa, co daje możliwość uzyskania bardzo eleganckiego efektu grawerowania, łączącego trwałość i jakość wykonanego graweru. Istnieje możliwość wykonania graweru na dodatkowej stronie wazony. Wiąże się to z dopłatą 30% do kwoty.

Poniżej przedstawiamy wzory techniczne do wyboru

Każdy wzór może być przekształcony.

Dane do graweru proszę podać w uwagach do zamówienia.

.

Tekst na wazonie może być dowolny i na dowolną okazję:

-ślub, wesele,

-rocznicę jubileusz,

-chrzest, komunię, bierzmowanie,

-urodziny, osiemnastki,

-dzień matki, dzień ojca,

i na każdą inną okazję.


 

 

Wazony pakowane są w folię bąbelkową, kartony, systemy amortyzujące.

Dodatkowo pakowane są w zbiorcze pudło kartonowe. Na opakowaniu znajdują się znaki ostrzegawcze "szkło". Takie pakowanie daje bezpieczeństwo podczas transportu - co zostało

potwierdzone w naszych komentarzach.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Krótki czas realizacji  3 - 4 dni roboczych + (czas przesyłki)

Po zrealizowaniu zamówienia i wysyłce paczki kurierem każdy klient otrzymuje

na e-mail nr przesyłki w celu sprawdzenia,

gdzie przesyłka się znajduje w danym momencie.

Każdą paczkę (zawartość paczki)

proszę sprawdzić w obecności kuriera.

Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona, przy odbiorze po podpisaniu dokumentów proszę o sprawdzenie zawartości paczki pod względem ilościowym jak również jakościowym.

W razie uszkodzenia proszę o zgłoszenie reklamacji na stronie Kuriera DPD (dotyczy tylko przesyłek dostarczonych przez kuriera, nie obejmuje Automatów paczkowych) oraz  kontakt z nami.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W pierwszej kolejności należy wypełnić protokół szkody :

https://protokol.dpd.com.pl/

który umożliwi dalszą procedurę reklamacyjną, bez tego dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane.

Kolejnym krokiem jest złożenie reklamacji poprzez formularz

https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action

Cała procedura reklamacyjna opisana poniżej w linku na stronie DPD

https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Dodaj do przechowalni