Wazon Alf grawerowany z różą prezent dla Młodej Pary, Nowożeńców
Produkt dostępny!
Przedstawiamy Państwu matowe wazony z grubego szkła, prostokątne ze zwężeniem w środku, oraz głęboko grawerowane.
Dodatkowo grawer pokryty jest złota metaliczną farbą do szkła.
Na wazon założona jest metalowa róża.
Dekoracja dołączona do wazonu do samodzielnego założenia. Po rozpakowaniu należy usunąć folię zabezpieczającą i ponownie założyć dekorację w ten sam sposób.
Grawer wykonywany jest trwałą metodą piaskowania przy użyciu wysokiej jakości ścierniwa, co daje możliwość uzyskania bardzo eleganckiego oraz dokładnego efektu grawerowania.
Wymiary wazonu: 15x9 cm oraz 43 (+ - 2 cm) wysokości.
- rocznicę, jubileusze,
- urodziny, osiemnastki,
- chrzest, komunia, bierzmowanie,
- walentynki,
- dzień matki, dzień ojca,
- i na każdą inną okazję.
Poniżej prezentujemy gotowe wzory techniczne do wyboru.
Wazony pakowane są w folię bąbelkową, kartony, systemy amortyzujące.
Dodatkowo pakowane są w zbiorcze pudło kartonowe. Na opakowaniu znajdują się znaki ostrzegawcze "szkło". Takie pakowanie daje bezpieczeństwo podczas transportu - co zostało
potwierdzone w naszych komentarzach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Krótki czas realizacji 3 - 4 dni roboczych + (czas przesyłki)
Po zrealizowaniu zamówienia i wysyłce paczki kurierem każdy klient otrzymuje
na e-mail nr przesyłki w celu sprawdzenia,
gdzie przesyłka się znajduje w danym momencie.
Każdą paczkę (zawartość paczki)
proszę sprawdzić w obecności kuriera.
Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona, przy odbiorze po podpisaniu dokumentów proszę o sprawdzenie zawartości paczki pod względem ilościowym jak również jakościowym.
W razie uszkodzenia proszę o zgłoszenie reklamacji na stronie Kuriera DPD (dotyczy tylko przesyłek dostarczonych przez kuriera, nie obejmuje Automatów paczkowych) oraz kontakt z nami.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W pierwszej kolejności należy wypełnić protokół szkody :
który umożliwi dalszą procedurę reklamacyjną, bez tego dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane.
Kolejnym krokiem jest złożenie reklamacji poprzez formularz
https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action
Cała procedura reklamacyjna opisana poniżej w linku na stronie DPD