Wczytuję dane...

Wazon z metalową różą prezent na Dzień Babci i Dziadka
Produkt dostępny!

średnia: 5.0  ocen: 7
Model: WA-MM- dzien babci i dziadka
Koszt wysyłki od: 26.00 PLN
Realizacja zamówienia: 7 dni
200,00 PLN*
* z podatkiem VAT
Sztuk:
Opis

Przedstawiamy Państwu matowy wazon na Dzień Babci i Dziadka 

z grubego szkła, prostokątny ze zwężeniem w środku, oraz głęboko grawerowany.

Dodatkowo grawer pokryty jest złota metaliczną farbą do szkła.

Na wazon założona jest metalowa róża.


 

Dekoracja dołączona do wazonu do samodzielnego założenia. Po rozpakowaniu należy usunąć folię zabezpieczającą i ponownie założyć dekorację w ten sam sposób.

     

 

Grawer wykonywany jest trwałą metodą piaskowania przy użyciu wysokiej jakości ścierniwa, co daje możliwość uzyskania bardzo eleganckiego oraz dokładnego efektu grawerowania.

Wymiary wazonu: 15x9 cm oraz 45 (+ - 2 cm) wysokości.

Tekst na wazonie może być dowolny i na dowolną okazję:
- ślub, wesele,
- rocznicę, jubileusze,
- urodziny, osiemnastki,
- chrzest, komunia, bierzmowanie,
- walentynki,
- dzień matki, dzień ojca,
- i na każdą inną okazję.

 

Poniżej prezentujemy gotowe wzory techniczne do wyboru.

Wazony pakowane są w folię bąbelkową, kartony, systemy amortyzujące.

Dodatkowo pakowane są w zbiorcze pudło kartonowe. Na opakowaniu znajdują się znaki ostrzegawcze "szkło". Takie pakowanie daje bezpieczeństwo podczas transportu - co zostało

potwierdzone w naszych komentarzach.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Krótki czas realizacji  3 - 4 dni roboczych + (czas przesyłki)

Po zrealizowaniu zamówienia i wysyłce paczki kurierem każdy klient otrzymuje

na e-mail nr przesyłki w celu sprawdzenia,

gdzie przesyłka się znajduje w danym momencie.

Każdą paczkę (zawartość paczki)

proszę sprawdzić w obecności kuriera.

Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona, przy odbiorze po podpisaniu dokumentów proszę o sprawdzenie zawartości paczki pod względem ilościowym jak również jakościowym.

W razie uszkodzenia proszę o zgłoszenie reklamacji na stronie Kuriera DPD (dotyczy tylko przesyłek dostarczonych przez kuriera, nie obejmuje Automatów paczkowych) oraz  kontakt z nami.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W pierwszej kolejności należy wypełnić protokół szkody :

https://protokol.dpd.com.pl/

który umożliwi dalszą procedurę reklamacyjną, bez tego dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane.

Kolejnym krokiem jest złożenie reklamacji poprzez formularz

https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action

Cała procedura reklamacyjna opisana poniżej w linku na stronie DPD

https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Dodaj do przechowalni
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...